9 februari 2010

Känd från media?

tangentIkväll hände något för mamman alldeles nytt och ovant – jag blev igenkänd från bloggen! Känd från (sociala-) media skulle man kanske kunna säga…

På kvällens utbildning satt jag bredvid en för mig dittills okänd tjej som log och undrade om det var Mimmis Mammaliv jag pratade om när jag nämnde att jag bloggar en del om “äkta” och ekologiska livsmedel. Det kändes kul och tillfredsställande, men samtidigt lite lustigt att denna “främling” visste vilket bröd jag senast bakat liksom vad jag och lilleman pysslar med på dagarna. Så bevisligen är det faktiskt fler än mamma och svärfar som hänger i när jag vädrar mina tokiga tankar.

Kul att prata med dig Liv och hoppas vi ses vid nästa utbildningstillfälle!



2 kommentarer:

  1. Va kul att bli "kändis" ;-)

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja det var kul att träffa dig på riktigt! Och jag blev ännu mer peppad att dra igång en egen blogg. :)

    SvaraRadera