14 oktober 2009

Mer hyllningar..

...blir det till härliga Saltå Kvarn idag. Imorse hittade jag nämligen följande i mina kommentarer till bloggen:

Hej
Kul att du uppskattar vårt sätt att ta hand om din reklamation. Jag har lagt upp en länk till din sida på Saltås Ning (funkar som en internt Facebook) så att alla medarbetare kan få del av ditt beröm.
Hälsningar, Johan Ununger, VD Saltå

Vilket företag! Vad underbart med en VD som generöst förmedlar beröm till sina medarbetare och tänk att i den miljön få arbeta med produkter som man helhjärtat tror på och vilka man känner verkligen bidrar aktivt till hållbar konsumtion och hälsa. Saltå Kvarn utsågs förresten till Årets uppstickare 2008 inom livsmedelsbranschen av LRF, Livsmedelsföretagen och Jordbruksdepartementet.

Här är lilla jag! ....om Saltå Kvarn eventuellt skulle söka personal till en Hallandsfilial....

Saltå Kvarn-bloggen kan man för övrigt läsa välskrivna inlägg om aktuella ämnen som berör mat, hälsa och miljö.


1 kommentar:

  1. Så kul!!! Jag gillar också Saltå! Har testat gröten idag, fast jag hade i Hirsflingor som också har mkt järn pga allergirisken med nypon (både jag o maken är allergiska) Den fick godtjänt, fast hon är lite förkyld så inget VG. Blandade i katrinplommonpuré, den enda frukt som är ok enligt henne. Har testat äpple,päron, banan, avocado och papaya. Allt är blääää! Men söt är hon när hon grinar illa :)

    SvaraRadera