21 oktober 2009

Mini-tävling!

Klantigheternas klantighet till ära utlyses härmed en liten tävling för att mamman ska få möjlighet att begrunda (och förhoppningsvis bota) sin slarviga gen. Vad har hänt på bilden ovan måntro?

Utifall någon av er kära bloggläsare kan gissa denna klantighet (dvs vad du ser på bilden ovan) innan veckans slut, så skickar jag gladeligen ett Pocketogram för njutbar höstläsning av fritt vald bok. Som det brukar heta får tävlingsgeneralens närmaste familj i form av make och son ej delta i tävlingen, då de i levandes livet bevittnade händelsen, utryckningen den orsakade och (tyvärr!) därpå följande ramsa av svordomar.

Lycka till, skriv en kommentar med ditt svar och försök att vara lite mindre klantig än mamman i det här huset! Rätt svar, eventuell vinnare och receptet på den utsökta foccacian som var upprinnelsen till händelsen kommer på söndag.

4 kommentarer:

  1. Kan det vara bitar av mozzarella som halkat av varma mackor??
    Jag tycker att jag känner igen formen lite, efter egen klantighet.
    /Mojebarn

    SvaraRadera
  2. Skinka med ost på, det tror jag.. Men jag vet inte :)

    /Esbe

    SvaraRadera
  3. jag tror att grabben blivit av med
    två nappar till nappflaskan.
    h/farbror johan

    SvaraRadera
  4. Jag tror att det är nån form av plastprylar.

    Mvh
    Liv

    SvaraRadera