3 januari 2010

Dagens gästbloggare


...säger tusen tack till familj, vänner, kända och okända bloggare som uppvaktat på ettårsdagen. Jag har haft så roligt i dagarna tre, tiofaldigat min park med roliga och pedagogiska leksaker för bad och golv, blivit uppklädd till tänderna i fin jacka från svenska Geggamoja och i veckan sticker mamma och jag till det stora möbelvaruhuset och plockar upp ett sånt här från tag-själv-lagret...tack till mormor och farmor som ser till att jag får en tidig start i köket.
Massor med kramar från världens värdefullaste ett(å)öring!


1 kommentar:

  1. Så många härliga bilder på en fin 1-åring!
    Visst går tiden fort - den bara flyger iväg. Man hinner inte riktigt med...*ler*

    Lovar att jag ska ta tag i beställningen nu efter jul och nyår. Ber om ursäkt att det inte blivit av.

    Många kramar och Gott Nytt till dig!

    SvaraRadera