14 december 2009

Mums fillibabba...

...och då tänker jag varken på allt julgodis som ska tillverkas här i veckan eller på det traditionsenliga pepparkaksbaket (i huvudrollerna: morfar, mamman och den lille degmumsaren) som ska sprida ljuva dofter i hela huset imorgon kväll.

Jag tänker så klart på de urläckra hockeytvillingarna Lundqvist som förgyller stadens alla reklampelare och visar sina vackra nunor (och kroppar) både till höger och vänster i shoppingcentret. Årets alla julklappar är redan inhandlade och mamman med de nya sunda konsumtionsvanorna har verkligen inget ärende dit, men kanske skulle man åka ner och hänga en stund på butiken Brothers!? Eller så sitter jag bara här och dregglar....





Reklam när den är som bäst! Detta är förresten duon som gjorde det omöjliga möjligt - nämligen fick mamman intresserad av hockey till den milda grad att det till och med har sprungits på Frölunda matcher och hängts utanför Madison Square Garden i New York när NY Rangers spelat hemmamatch med Henke Lunkan i målet.

Någon som kan gissa hur detta genuina sportintresse uppstod??? Henke....mmmmm!


2 kommentarer:

  1. Ha ha vá kul!
    Men du, dom e´ ju, e´ju öööö... sååååå jädrans snygga!

    Ja det här var verkligen
    MUMS FILLIBABBA!! :)

    Måste ut och leta reklampelare :)

    Ha det så bra

    Just det jag hakar på 10-saker-utmaningen efter jul! En superbra idé!

    /Eva

    SvaraRadera
  2. Blogger har en länk för tvivelaktigt innehåll. Den ligger väldigt nära ett "klick" just nu. Jag kräver återgång till utvikningsbilder på saffransbullar och liknande smakligt innehåll på denna annars utmärkta blogg.

    SvaraRadera