tag:blogger.com,1999:blog-2714780191065760706.post226861063942749233..comments2023-06-19T17:10:54.667+02:00Comments on Mimmis Mammaliv: HurraMamma Mimmihttp://www.blogger.com/profile/15682895062138277296noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2714780191065760706.post-92183304879016985142010-09-25T11:41:02.752+02:002010-09-25T11:41:02.752+02:00Älskar företag som vårdar sina kunder! Förstår där...Älskar företag som vårdar sina kunder! Förstår däremot INTE de som struntar i det eftersom det handlar om sunt förnuft. En kund som känner sig uppmärksammad vid små/större missöden kommer garanterat känna någon form av tacksam och lojalitet gentemot företaget i fråga under en lång tid framöver. En kund som däremot känner sig dum i kontakten med företaget kommer säkerligen känna obehag resten av sitt liv så snart varumärket kommer på tal. Vad är att föredra?<br /><br />HedvigAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2714780191065760706.post-33686777809385840462009-11-08T22:52:04.491+01:002009-11-08T22:52:04.491+01:00Saltå Kvarn är en förebild när det gäller att driv...Saltå Kvarn är en förebild när det gäller att driva ett öppet och lyssnande företag. Dessutom har dom fantastiska produkter :-)<br /><br />Loa<br />Ecolocoecolocohttps://www.blogger.com/profile/08633085206965072958noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2714780191065760706.post-61261592424995485482009-10-13T21:29:12.761+02:002009-10-13T21:29:12.761+02:00Hej
Kul att du uppskattar vårt sätt att ta hand o...Hej <br />Kul att du uppskattar vårt sätt att ta hand om din reklamation. Jag har lagt upp en länk till din sida på Saltås Ning (funkar som en internt Facebook) så att alla medarbetare kan få del av ditt beröm. <br />Hälsningar, Johan Ununger, VD SaltåAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2714780191065760706.post-56414871388032519182009-10-12T21:33:11.400+02:002009-10-12T21:33:11.400+02:00Hu så otäckt! Och vilket svar du fick!!! Saltå vet...Hu så otäckt! Och vilket svar du fick!!! Saltå vet hur man behåller sina kunder!Anonymousnoreply@blogger.com